Klachten

Wij verpakken en verzenden onze artikels altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Beschadiging en/of fabrikagefouten dien je binnen de 7 werkdagen na ontvangst van je bestelling te melden door een email te sturen naar info@hethoutenhuizeke.be.

Ook andere klachten, verzoeken wij u ons zo snel mogelijk via email te melden. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Nog niet tevreden? Als online consument kan je terecht bij de Europese geschillencommissie. Je bereikt hun ODR-platform via volgende link  http://ec.europa.eu/consumers/odr/
met ODR = Online Dispute Resolution 
 

Eindejaarsfolder

 hier

DJECO - nieuw

Westelse kadobon

© 2015 - 2021 het houten huizeke | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel