Klachten

Wij verpakken en verzenden onze artikels altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Beschadiging en/of fabrikagefouten dien je binnen de 7 werkdagen na ontvangst van je bestelling te melden door een email te sturen naar info@hethoutenhuizeke.be.

Ook andere klachten, verzoeken wij u ons zo snel mogelijk via email te melden. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Nog niet tevreden? Als online consument kan je terecht bij de Europese geschillencommissie. Je bereikt hun ODR-platform via volgende link  http://ec.europa.eu/consumers/odr/
met ODR = Online Dispute Resolution 
 

DJECO - nieuw

Leuke hebbedingen 
Dit is een externe site. Je kan er wel aankopen en bij ons afhalen.

Eindejaarsfolder

 Onze eindejaarsfolder 2019

verschijnt volgende week!
Niet ontvangen of graag 1tje extra?
aanvragen folder

Online bestellen? Doe je hier
 

© 2015 - 2020 het houten huizeke | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel